Let's goliooooo - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Iris Marie - WaarBenJij.nu Let's goliooooo - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Iris Marie - WaarBenJij.nu

Let's goliooooo

Blijf op de hoogte en volg Iris

01 Oktober 2013 | Nederland, 's-Gravenhage

Hoi lieve mensen!

De backpacks zijn ingepakt, de centen zijn gespaard, de knuffels zijn geweest en nu is het morgen dan écht zover: we gaan er vandoor!!!!

Afgelopen zaterdag gaf Marie een feesje en dat vond ze een erg fijn feestje met lieve leuke mensen en veel tranen die ze ook heel lief vond. De volgende ochtend werd Iris gesmst door haar mama dat ze niet hoefde te werken. Maar dát was me een partij gek. Wat bleek, komt ze thuis, staat haar huis vol met familie en friendzzz! Ook dat was een erg geslaagd feesje. Dankjulliewel!!!!

Dat was trouwens voor ons allebei ook een vreemd moment: dat je gewoon NIET meer hoeft te werken.
We hebben drie maanden lang écht non-stop gewerkt met meerdere baantjes en collega’s die we dus meer zagen dan onze vrienden, en dat is dan ineens klaar. Heel gek. Nu zijn we écht vrij, er is gewoon NIKS dat moet en álles kan. Hoe raar en hoe fijn.

Morgen om 14.15 uur vliegen we de lucht in en dan landen we 11 uur en 40 minuten later in Bangkok. Dan is het daar trouwens 6.55 uur in de ochtend. Om 8.25 uur gaan we dan naar Taipei op Taiwan (duurt 3 uur en 40 minuten) om daar vervolgens een tussenstop te hebben van bijna 11 uur. Dus als het lukt, kunnen we even snel bij de chineesjes spieken. Nou, om 23:50 uur lokale tijd gaan we weer de lucht in voor acht uur en 35 minuten. Om half 11 sochtends dáár, landen we dan in Brisbane. En dat hebben we gelijk even goed geregeld want een zekere Christine komt ons daar opalen van het vliegveld met haar autootje Zij woont samen met drie vriendinnen in een, zeg maar gerust villa, als we google maps mogen geloven. En daar mogen we de eerste drie nachten op de couch surfen. Prieeeeema!

Waaaa, we hebben er ZOVEEL zin in!!!!!
Geeeen idee hoe vaak we hier iets zullen schrijven, maar dat zien jullie vanzelf

Voor nu een hele dikke kus van ons en tot schrijvens, ofziets!

XXX!

• 01 Oktober 2013 - 11:14

Yvonne Maessen:

Hoi Marie en iris.

VEEEL plezier de komende maanden, laat je net zo veel van je horen als dat Afke Schuurmans doet?
    Je ouders zullen je missen en lisa natuurlijk ook.
    gr Yvonne

• 01 Oktober 2013 - 13:01

Anne:

Lieve allebei! HEEL VEEL PLEZIER! Geniet er van want het is de mooiste tijd van je leven! Beloofd? Ik ga jullie met heel veel jalouzie volgen want ik weet hoe gaaf het daar is! Beloven jullie wel dat jullie weer terug komen en dan mij persoonlijk komen vertellen hoe gaaf het was :) nogmaals geniet en heel veel plezier! En gedraag je (een heel klein beetje want je bent in australie hoor yolo alles) xxxxxxxxx liefs Anne

• 01 Oktober 2013 - 15:58

Saskia Maessen:

Hoi Marie en Iris!

Heel veel mega veel plezier in downunder!
    Ga onwijs veel leuke dingen,maak mooie foto's, hou een dagboek bij enzenz.
    En kom terug met herinneringen en belevenissen om nooit meer te vergeten!
    En pas goed op jullie zelf!
    Groetjes x

• 01 Oktober 2013 - 17:24

Lianne:

Hey Iris,

Wij wensen jou ontzettend veel plezier in Australië!
    Geniet er van en we zijn erg benieuwd naar al je verhalen.

groetjes Jurre en Lianne

• 01 Oktober 2013 - 22:51

Inge:

Hé Iris (en je vriendin natuurlijk ook),

Heel veel plezier Down Under! Goede reis en pas goed op elkaar!

• 02 Oktober 2013 - 10:51

Hilde:

Haaai nicht(je) Iris en vriendin,

Wat een fantastisch leuk vooruit zicht hebben jullie zeg!

Ga heerlijk genieten van alle vrijheid en leuke dingen die jullie gaan meemaken.

X Hilde

• 02 Oktober 2013 - 16:06

Henny Bruens:

Lieve meiden,
    Ik kijk op mijn horloge en zie dat jullie nu in de lucht hangen. Vertrokken met mooi weer en nu zie je verschillende malen onderweg de zon opnieuw opkomen. Een heel aparte ervaring. Geniet ervan. Ben blij dat we op deze manier kunnen communiceren. Hoe de eerste 2 dagen verlopen heb ik gelezen en daar zijn ook al heel veel reacties binnen gekomen. Fijn al dit medeleven. dikke kus. ook van Carel Henny

• 03 Oktober 2013 - 16:32

Cis Winter:

hallo allebei,

• 03 Oktober 2013 - 16:37

Cis Winter:

hallo allebei, ik volg jullie met belangstelling en ben tegelijkertijd jaloers. Het eerste verhaal is Leuk!
    Mijn eerste e-mail ging niet goed. Drukte op de verkeerde toets, Dag en tot de volgende e-mail.